ពិតជាត្រេកអរខ្លាំងណាស់!!! ផ្លូវមួយកំណាត់នេះនឹងធ្វើឲ្យជីវភាពប្រជាជនកម្ពុជាកាន់តែល្អប្រសើរ
កំណាត់ផ្លូវជាតិលេខ៥ ពីបាត់ដំបង-សិរីសោភ័ណ ដែលបើកការដ្ឋានសាងសង់នេះ មានប្រវែងជាង៨៤គីឡូម៉ែត្រ ជាប្រភេទផ្លូវចាក់បេតុងកៅស៊ូ (AC) កម្រាស់១៥សង់ទីម៉ែត្រ និងពង្រីកឲ្យកាន់តែធំជាងពេលបច្ចុប្បន្ន ដែលមានទទឹងរហូតដល់២៣ម៉ែត្រ មាន០៤គន្លង ដោយមានសួនទ្រូងផ្លូវខណ្ឌចែកទិសដៅ ចរាចរណ៍នៅចំកណ្តាល។ នេះបើតាមការបញ្ជាក់ របស់លោកទេសរដ្ឋមន្ត្រី ស៊ុន ចាន់ថុល រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន។
ក្រៅពីការស្តារឲ្យកាន់តែប្រសើរ និងពង្រីកកំណាត់ផ្លូវនេះ ឲ្យកាន់តែធំហើយនោះ ក៏មានការសាងសង់ផ្លូវវាងក្រុង០២ខ្សែប្រវែងសរុប៣៣.២៦គីឡូម៉ែត្រ ក្នុងនោះផ្លូវវាងក្រុងបាត់ដំបង ប្រវែង ២៣.៩២គីឡូម៉ែត្រ និងក្រុងសិរីសោភ័ណ ប្រវែង៩.៣៤គីឡូម៉ែត្រ។
គម្រោងស្ថាបនាកំណាត់ផ្លូវជាតិលេខ៥ ពីបាត់ដំបង ដល់ក្រុងសិរីសោភណ្ឌនេះ គ្រោងចំណាយថវិកាសរុបប្រមាណ ១៩,៩៨៩លានយេនជប៉ុន ស្មើនឹង១៨៥លានដុល្លារអាមេរិក។ ចំណាយពេលសាងសង់ចំនួន៣៦ខែ ដោយគ្រោងបញ្ចប់នៅខែមីនា ឆ្នាំ២០២០។
ថ្លែងក្នុងឱកាសបើកការដ្ឋានសាងសង់កំណាត់ផ្លូវជាតិលេខ៥នេះ សម្តេចតេជោ ហ៊ុន សែន បានបញ្ជាក់ថា ផ្លូវជាតិលេខ៥នេះ គឺជាផ្លូវដ៏សំខាន់ក្នុងការជួយជំរុញ ដល់សេដ្ឋកិច្ចកម្ពុជា។ ការស្ថាបនាផ្លូវនេះ គឺជាសមិទ្ធផលថ្មីមួយទៀត ដែលកម្ពុជា និងជប៉ុនបានខិតខំរួមគ្នា កសាងឡើង ក្រោយការជួយឧបត្ថម្ភពីរដ្ឋាភិបាលជប៉ុន និងប្រជាជនជប៉ុន។
បើតាមលោក ស៊ុន ចាន់ថុល ប្រទេសជប៉ុនបានចាត់ទុកផ្លូវជាតិលេខ៥ ជាផ្លូវជាតិមានសក្តានុពលលេខ១របស់កម្ពុជា គឺជារបៀងសេដ្ឋកិច្ចកើត-លិចទី២ ដ៏សំខាន់ និងមានការប្រកួតប្រជែងខ្លាំងសម្រាប់ពាណិជ្ជកម្ម ទេសចរណ៍ ភស្តុភារកម្ម វិនិយោគ និងសេដ្ឋកិច្ច នៃមហាអនុតំបន់មេគង្គ GMS។
លោក ស៊ុន ចាន់ថុល បានបង្ហាញនូវជំនឿចិត្តថា បន្ទាប់ពីសាងសង់រួចផ្លូវជាតិលេខ៥នេះ នឹងក្លាយទៅជាផ្លូវមួយដ៏ទំនើប មានភាពរឹងមាំ និងទូលាយ ដែលអាចកាត់បន្ថយគ្រោះថ្នាក់ចរាចរ និងសម្រួលដល់ការធ្វើដំណើរ និងការដឹកជញ្ជូននានាឲ្យកាន់តែឆាប់រហ័ស។ ជាងនេះទៀតការធ្វើឲ្យប្រសើរឡីងនៃផ្លូវនេះ នឹងជួយឲ្យប្រជាពលរដ្ឋដែលរស់នៅតាមដងផ្លូវ កាន់តែមានជីវភាពប្រសើរជាងមុន និងជួយទាក់ទាញភ្ញៀវទេសចរ និងវិនិយោគិនបន្ថែមទៀតមកកម្ពុជាផងដែរ៕
















Comments
Post a Comment